Médiá si asi myslia, že môžu čokoľvek - veď sledovanosť, predajnosť a počúvanosť je jediné čo treba riešiť... Keď niekto začne hovoriť o výchovnej a iných funkciách médií okrem tej biznisovej, je za čudáka alebo starca.
Tak mi ale povedzte, či je naozaj nutné dať na billboard text: „Sme radi, že nepijete za volantom. Ale viac by ste sa na nás zabávali...". Ten „kreatívec" čo to vymyslel ešte nevidel štatistiky nehodovosti pri alkohole za volantom? Je to tak strašne funny téma?!
Na marketing nie som expert a tak sa nebudem ani zamýšľať nad významom takejto reklamy, pretože očakávať, že ich pustím lebo sú tak „zábavní", že si musím vypiť aby som sa na nich zasmial je ... ale radšej nič :)
Škoda, že som sa venoval šoférovaniu a nespravil fotku, ale určite si ten billboard všimnete aj vy, lebo ja som cestou videl asi 3, každý s iným kvázi vtipným textom.
Anténa sa teda rozhodla byť vtipná a dať to vedieť na mrte billboardoch, ale podľa mňa je to skôr fail... Alebo som možno už starý aby som ich vtipom rozumel?