Milá Anténa, toto si nezvládla!

Autor: Peter S Kováč | 6.8.2013 o 15:24 | Karma článku: 4,67 | Prečítané:  601x

Nevnímam príliš reklamy okolo cesty, ale minule som sa ktovieprečo zahľadel čakajúc v kolóne na týpkov, ktorí vylepovali pri ceste nový billboard. Odkazoval na rádio anténa (to je to čo malo reklamy s elvisom vo vani..), ktoré o sebe tvrdí, že prináša dobrú náladu. Mne priniesli len zlosť!

Médiá si asi myslia, že môžu čokoľvek - veď sledovanosť, predajnosť a počúvanosť je jediné čo treba riešiť... Keď niekto začne hovoriť o výchovnej a iných funkciách médií okrem tej biznisovej, je za čudáka alebo starca.

Tak mi ale povedzte, či je naozaj nutné dať na billboard text: „Sme radi, že nepijete za volantom. Ale viac by ste sa na nás zabávali...". Ten „kreatívec" čo to vymyslel ešte nevidel štatistiky nehodovosti pri alkohole za volantom? Je to tak strašne funny téma?!

Na marketing nie som expert a tak sa nebudem ani zamýšľať nad významom takejto reklamy, pretože očakávať, že ich pustím lebo sú tak „zábavní", že si musím vypiť aby som sa na nich zasmial je ... ale radšej nič :)

Škoda, že som sa venoval šoférovaniu a nespravil fotku, ale určite si ten billboard všimnete aj vy, lebo ja som cestou videl asi 3, každý s iným kvázi vtipným textom.

Anténa sa teda rozhodla byť vtipná a dať to vedieť na mrte billboardoch, ale podľa mňa je to skôr fail... Alebo som možno už starý aby som ich vtipom rozumel?

 

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

PLUS

Kupujúci Japonec? Neexistuje, tvrdia stánkari z vianočných trhov

Strávili sme jeden deň so stánkarmi, aby sme zistili ako vidia návštevníkov spoza svojich pultov.

EKONOMIKA

Deti boháčov majú vlastnú sieť, stojí za ňou Slovák

Byť bohatým je nuda, keď vás nikto nevidí.


Už ste čítali?